top of page

שומרים על קשר: 

  • Facebook - White Circle
  • Pinterest - White Circle
  • Instagram - White Circle

מי אני?

ברוכים הבאים,

שמי שלי פדן-לורבר, בת 40, נשואה ואמא לשלוש גורות מקסימות, מעצבת פנים. 

ביוני 2015 אובחנתי עם גידול סרטני בשד ומאז אני כותבת, על החוויות, התחושות והתהליך שאני עוברת.

פוסטים קודמים:

חיפוש לפי תגיות:

אם מתחשק לכם מוזמנים לקפוץ לבקר אותי באתר המקצועי שלי, 
נחמד שם: 

אני והתלתלים

הדשא של השכן תמיד ירוק יותר ?

אז אצלי הדשא של השכן תמיד חלק יותר.

כל החיים רציתי וייחלתי לשיער חלק אבל לי, מה לעשות, יש שיער מתולתל.

לקח לי המון שנים להשלים איתו וללמוד לאהוב אותו .

מערכת יחסים סבוכה ומלאת פלונטרים. אני והתלתלים.

שנים ארוכות של ניסוי וטעייה לימדו אותי כל מה שאני צריכה לדעת עליהם:

אורך - לקח לי המון זמן לגלות באיזה אורך אני אוהבת אותם: יש אורך כזה שקצר ממנו זה מקורזל מדי וארוך ממנו זה נופל ולא חינני.

חפיפה - חייבים כל יום על הבוקר אחרת שאלוהים ישמרנו (המתולתלות בקהל מבינות אותי בטוח).

והו התכשירים - שנים של נסיונות ואלפי שקלים של טעייה הובילו אותו לגילוי המינון המדויק והמשולב של קרם לחות עם מוס של חברות מאוד ספציפיות. מאז שגיליתי את הנוסחא הכימית המוצלחת ביותר אני נאמנה אליה כמו הארי פוטר לדמבלדור. (חייבת להכניס רפרנס להארי פוטר השבוע, והמבין יבין)

אז השנה נותרתי קירחת מכאן ומכאן ובארבעת החודשים האחרונים אני מגדלת לי לאט - לאט (אוף שיגדל כבר….) את התלתלים שלי בחזרה. מאז שהשיער התחיל לצמוח אני מוצאת את עצמי מתעסקת איתו עוד ועוד ועוד ועוד ועוד……………..כאילו הייתי בחזרה בת 16.

כי מילא שיער ארוך ומתולתל - אתם יודעים מה זה שיער קצוץ ומתולתל??

בואו נתחיל מזה שבגלל שאין לו אורך אז הוא יותר מקורזל מאשר מתולתל. הייתי יכולה להתאים ממש טוב לאופנה של שנות ה 80 - אפרו גבוה סוג של מייקל ג׳קסון.

אני מוצאת את עצמי הולכת ברחוב ולוטשת מבטים בנשים עם שיער קצר. המחשבה הראשונה היא נסיון להבין אם הן כמוני, אם השיער שלהן קצר כי הן עשו כימו או שהוא קצר מבחירה. ואז אני בודקת איך הן מסרקות אותו, איך הן שמות עליו ג׳ל, מה נראה טוב בתספורת שלהן. סוג של אובססיה חדשה :-) יש לי כמה תובנות חדשות שלמדתי בחודשים האחרונים:

אורך - כבר נאלצתי להסתפר פעמיים מאז שהשיער התחיל לגדול כמו שצריך.

הוא גדל בצורה לא שווה ואני מוצאת שיש חלקים שהתאוששו יפה ומהר וחלקים אחרים שלוקחים את הזמן. חוץ מזה יש לו נטייה לגדול בצורה של קסדה, מין גדילה שמתארכת מסביב , מעל האוזניים ונראית מרחוק כאילו הייתה קסדה מונחת על ראשי. יש לי חברה טובה שהמשילה את הקסדה לשיער של בובת פליימוביל -קסדה מפלסטיק שמונחת על השיער ונראה שאפשר להרים אותה ולהחליף אותה בקסדה אחרת.

חפיפה - קמה בבוקר עם שיער של טינאג׳ר - כולו דבוק לצד אחד ונראה כמו קונסטרוקציה ארכיטקטונית של גאודי. חייבת להרטיב אותו איך שאני מתעוררת לפני שמסתכלת במראה. בהמשך היום מרטיבה אותו מדי פעם שוב אחרת כל שערה מוצאת לעצמה כיוון משלה שהוא בהכרח לא מה שהתכוונתי כשהסתכלתי בבוקר במראה. הלך החסכון על המים והזמן שהיה לי בזמן הקרחת....

והו התכשירים -

כשהוא רק התחיל לגדול הבנתי מהר מאוד שהשיער חייב עזרה - לא יוכל להמשיך להתנהל בזכות עצמו כי זה לא חינני. טיול קצר למרכז השכונתי הותיר אותי מבולבלת ותוהה.

כמות התכשירים לשיער על המדף היא בלתי יאומנת שלא לומר אין לי מושג מה ההבדל בין ג׳ל למראה רטוב, ג׳ל אקסטרים שפיצים, קרם ללחות טבעית, סרום מזין, וקס סיבים אלסטי (נשבעת שאני לא ממציאה את השמות), ועוד ועוד ועוד. לא מבינה מה תהיה ההשפעה של כל אחד מהם על אניצי השיער שלי ותכלס לא בא לי להוציא מאות שקלים על תכשירים שאחר כך ישכבו בארון ויעלו אבק. אז בינתיים רכשתי איזה ג׳ל שנראה לי הכי פחות מקשה את השיער ואני עושה כל מיני ניסויים. עדיין אין לי מסקנות חותכות, מבטיחה לעדכן כשיהיו.

אתם מוזמנים להשאיר לי פה בתגובות הצעות לשיפור/ייעול מנסיון בלבד כן?

ואם הגעת עד פה?

גילוי מוקדם מציל חיים זה לא סיסמה - גילוי מוקדם הציל את החיים שלי! תעשי לעצמך טובה - תרימי טלפון עכשיו ותקבעי תור לבדיקה.

bottom of page